woensdag 18 juli 2012

Fairytale lights oftewel sprookjes lampjes

Zo mooi! Ik zou dit graag eens maken, maar ik heb het al eens geprobeerd en ik kreeg het niet voor elkaar. Ik weet ook gewoon hoe dat kwam; te zware spiegelstukjes. Maar ik heb me er niet nog eens aan durven wagen. Dan maar gewoon plaatjes kijken...


Hoe te maken? Zo:
- Super lichte stukjes spiegel. Moeten echt haast niks wegen
- Visdraad, meerdere stukken in verschillende lengtes
- lijmpistool
- Een stok of een paal of waar je je fairylights ook maar aan wil hangen
- Kerstlichtjes

Lijm de stukjes spiegel aan het visdraad, maar zorg dat er bovenaan genoeg ruimte overblijft om het draad aan de stok te bevestigen. 
Als je genoeg visdraad hebt behangen met spiegelstukjes kan je de draden aan de stok gaan vastmaken, je kan ze er waarschijnlijk gewoon omheen binden.
Drapeer de kerstlichtjes over de stok heen, een beetje rommelig. Om te zorgen dat de lichtjes blijven hangen kan je gewoon tape gebruiken (wel doorzichtige, niet van dat bruine verpakkingstape)
Als je er helemaal tevreden mee bent, hang je je stok op, doe je de lichtjes aan en geniet je van je fairylights!

Ik heb deze diy dus (nog) niet succesvol weten te maken. Jij wel? Laat het me weten en als je tips hebt, laat het me dan helemaal weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten