woensdag 17 oktober 2012

Een dagje Breda

Ziek zijn is verschrikkelijk, ik vind het zo saai! Maar doordat ik het constant heb onderdrukt heeft mn lijf de strijd nu echt opgegeven; ik kan helemaal niks meer. Na 2 dagen als een lappenpop op de bank te hebben gelegen had ik het nodig om iets te doen, en bloggen is iets!

Gelukkig had ik maandag nog wel een leuk dagje, lekker met mn mamaatje de stad in geweest. Niks gekocht maar dat geeft niet, ik moet sparen om leuke spulletjes te vinden voor in ons nieuwe huisje.





Ik ben gek op het Bredase Valkenbergpark, het is zo grappig dat er kippen en konijnen gewoon wild rondlopen (dat witte blurding is een konijntje!). We gingen naar Feito com Amor maar helaas, gesloten. En we gingen naar Sissyboy, wat een leuke dingen! Ik zag deze gave paarse bobbelkan en deze snoezige robotjes.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten