dinsdag 23 oktober 2012

FatMumSlim's a Photo a Day Challenge

Ik hou van een uitdaging, ik hou van foto's maken én ik hou van elke dag stilstaan bij iets moois of leuks van die dag. Daarom heb ik besloten deze november mee te doen aan FatMumSlim's a Photo a Day Challenge. Zij levert een lijst aan van een onderwerp per dag en de bedoeling is dat je elke dag een foto maakt (en deelt!) van het onderwerp van die dag. Uiteindelijk levert het dus een tof overzicht op van je maand in foto's! Ik heb er nu al zin in, maar ik zie er ergens ook tegenop. Tenminste de eerste 4 dagen zit ik midden in de verhuizing en ik vraag me ernstig af of ik dan überhaupt wel de fut heb om foto's te maken...

Hoe dan ook, ik ga de lijst in mn agenda zetten zodat ik geen excuus heb om het te vergeten! Wie doet er mee? Hieronder staat de hele lijst! En voor de regels en meer info kan je naar FatMumSlim.


Ik zal elke week een overzicht tonen van mijn foto's, anders wordt het zo veel.. Hou me ook op Instagram in de gaten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten