dinsdag 20 november 2012

Bos vondsten

De zon schijnt, de vogeltjes fluiten dus ik wilde vandaag lekker naar buiten. Ik ga er spontaan van rijmen. Maargoed, ik ben lekker het bos in gegaan op mn vrije dag, even lekker een frisse neus halen. Ik heb ooit ergens gelezen dat je van een half uurtje of een kwartiertje in de natuur lopen geestelijk super gezond wordt/blijft. En met de spannende dingen die ik in verschiet heb (later heb ik het hier nog wel eens over..) is geestelijke gezondheid een must. 
Ondanks dat het zonnetje goed z'n best deed, was het bos één drasserige, modderpoel. Ik heb wel mooie dingen gevonden, en ik heb het allemaal mee naar huis gesleept.





De varen deed ik in een vaasje en mijn mini Maria staat lekker zacht op het sterrenmos, wat in een oud hyacintenpotje zit. De hulst en het takje van de blauwspar heb ik maar even buiten gelegd want ik weet nog niet wat ik daar mee aan moet. En de dennenappels liggen in de zon te drogen in de hoop dat ze open gaan en schoon gemaakt kunnen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten