dinsdag 27 november 2012

Druk druk druk

De afgelopen 2 dagen (maandag en vandaag, dinsdag) ben ik ontzettend druk. Vanaf volgende week begin ik met een nieuwe baan waar ik, in plaats van 24u, 40u in de week ga werken. Nogal een verschil dus! Ik heb er héél erg veel zin in, maar ik moet nog wel even wennen aan niet meer maandag en dinsdag vrij hebben. Om letterlijk alles uit mijn laatste 2 daagjes te halen, heb ik het ontzettend druk gehad. Niet alleen ben ik naar de Ikea, de kringloop, de Hornbach en 2 supermarkten (weekboodschappen, je weet wel) geweest, ik ben ook ongelofelijk productief aan het fröbelen geweest.

Ik schilde 4 appels

 En maakte van die appels een heerlijke appeltaart, die ik at terwijl ik een boek las

Mijn proefstaaltjes plakfolie kwamen na een week eindelijk binnen

Ik sneed een plastic kameel door midden

Ik gebruikte leuke punaises om een haakje vast te maken

Het resultaat van fröbelsessie 1 & 2

En het resultaat van fröbelsessie 3

Het hele huis ruikt nu naar verf en is één grote bende, maar het was erg fijn, deze do it yourself marathon. 
Het vervolg van de marathon; uitleg over alles wat ik heb gedaan! Maar dat komt later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten