woensdag 7 november 2012

Verhuisperikelen deel 4

We zitten er. Hoera! Maar wat een ongelofelijke stress zeg, ik heb sowieso 2 nachten bijna niet geslapen van alle zorgen. We hebben namelijk een prachtige tafel gekocht via Marktplaats, echt mijn droomtafel, maar eenmaal thuisgekomen bleek dat hij te groot was, en de trap te klein. We hebben hem opgemeten, naar boven proberen de sleuren, weer opgemeten, maar het vreemde was dat ie de ene keer wel leek te passen en de andere keer weer niet. Gelukkig kwam mijn vader de laatste dag helpen en samen met hem en nog 4 anderen hebben we de tafel uiteindelijk naar binnen weten te slepen. Ik was zo blij dat ik haast kon huilen!

Ondertussen zijn we de laatste dozen al aan het uitpakken en druk bezig voor alles een plekje te vinden. Deze verhuisperikelen gaat dan ook over toen de verhuizing in volle gang was, het volgende deel zal het uiteindelijke resultaat laten zien.









We gingen voor de laatste keer in ons oude huisje in bad, het nieuwe huis heeft alleen een douche (dat is dan ook het enige nadeel). Gelukkig heeft onze auto een trekhaak want op dag 2 van de verhuizing kochten we even 5 kasten, die vervolgens met veel enthousiasme door vriendlief en zijn ouders in elkaar werden gefietst. De laatste dagen van het wonen in het oude huis was een soort kamperen, met theewater koken in een pan omdat alle andere dingen al ingepakt waren.Overdag stapelde we de dozen nog netjes op, maar naarmate het voller en later werd, was die orde ver te zoeken. En mijn vader gleed uit op het dakterras, waardoor de buurt meteen op een heftige manier kennis met ons maakte (gelukkig kwam alles goed).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten