dinsdag 4 december 2012

Lees voer

Poeh, vermoeiend, zo'n eerste week (of nou ja, 2 dagen) in een nieuwe baan. Het is heel leuk en echt een toffe uitdaging, maar ik ben helemaal gesloopt als ik eenmaal weer thuis ben. Heel veel meer dan op de bank ploffen en tv kijken zit er niet in de komende dagen.

Alhoewel... dat was tot ik mijn late verjaardag cadeautjes ontving! Ik had 2 boekenbonnen gekregen en ruim anderhalve maand nagedacht wat ik daar voor zou kopen. En toen wist ik het! Kookboeken! En wel van Nigella Lawson. Mijn nieuwste aanwinsten zijn Hoe te eten en Nigellissima.

Ik hou zo ontzettend van haar geweldige recepten én geweldige boeken. Leuk en makkelijk geschreven, de recepten worden goed uitgelegd en de vormgeving van de boeken is net zo smullen als het eten op de foto's. Ik heb ze nog steeds niet allemaal, al is het al een flinke stapel aan het worden. En ik weet wat ik de komende avonden ga doen: op de bank, onder een dekentje heerlijke recepten bekijken. En dat onder het genot van een flinke mok thee en een bak vol Sinterklaas snoep. Uitrusten! En uitkijken naar de dag dat ik weer eens flink kan uitpakken in de keuken!







Donkere foto's :( maar het is nou eenmaal donker als ik naar werk ga en weer donker als ik thuiskom. So be it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten