maandag 8 oktober 2012

B-day

Dit weekend was ik jarig en ik moet eerlijk zeggen; ik had er geen zin in. Gelukkig had mn lief er wel zin in, dus heeft hij de dag helemaal in zn eentje erg leuk gemaakt. We zijn lekker de stad in geweest, want ik wist ook niet wat ik wilde hebben, en hebben heerlijk gelunched bij de Hema.
De dag erna namen mijn vader en zijn vriendin ons mee naar Rotterdam als verjaarsuitje. De kunstroute was dit weekend en we hebben erg toffe dingen gezien!








Een prachtige watertoren mét een cafeetje erbij, ik ben gek op katten en deze waren super snoezig, heerlijk Thais gegeten, een heel mooi boeket bloemen gekregen, vreemd; een ukelele winkel, het vriendje met zn analoge camera, ik ben gefascineerd door de achterkanten van huizen en deze zijn erg mooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten