zondag 9 december 2012

Count your blessings

Ik heb besloten mee te gaan doen met Count your blessings. Een initiatief van Anki van Zilverblauw, om even stil te staan bij de mooie dingen van het leven. Ik wacht nog op haar mailtje dat ik "mee mag doen"(klinkt alsof het echt een mega big deal is..) maar ze heeft het zo druk dat ik maar vast begin. Maakt vast niet uit.

Deze week werd ik blij van

 Uit eten bij de Griek in Breda omdat het Sinterklaas was en we geen inspiratie hadden voor cadeautjes voor elkaar.

 Het Sinterklaas cadeautje wat ik kreeg op mijn 3e (!!!) dag werken bij mijn nieuwe baan

 Kerstboomshoppen met het vriendje. Voor 1 euro een grote boom, die je niet zonder handschoenen kan aanpakken.

 De kerstboom die staat te glinsteren en schitteren

Deze waxinelichthoudertjes die ik helemaal vergeten was en die uit de kerstdoos kwamen

 Het lieve kaartje dat ik kreeg van mijn oma

 Sneeuw! En mijn leuke sneeuweendjes (deze snowboots dus)

Een spelletje Kolonisten spelen met de schoonfamilie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten