vrijdag 14 december 2012

Even naar het museum

Vandaag ging ik even naar een gloedje nieuw museum. 5 minuten ongeveer. Kort he? Dat is het mooie van dit nieuwe museum; het is open 24/7 en je bent er zo! Ik heb het over The Big Internet Museum. Lang niet iedereen zou dit als een museum beschouwen, of de collectie museum waardig bestempelen, maar ik vind het leuk. Plus, als de mensen die de dingen uit de collectie niet hadden bedacht, dan zou het internet en misschien wel heel de wereld er heel anders uit zien. Zelf werk ik "in de internetwereld" en stiekem ben ik een beetje een geek, dus ik hou hier wel van!

Delen van de collectie van The Big Internet Museum:

Leuk pluspunt; je kan zelf nieuwe collectie items aandragen! En opvallend veel katten trouwens :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten