vrijdag 21 december 2012

Decahedron Himmeli (of mooi hangend hoekig ding)

Ahhh 5 dagen weekend! Ik heb maandag vrij en met het weekend en kerst geeft dat mij dus een mini vakantie. En hoe beter een vakantie te besteden dan in je eigen zooi van het knutselen? Ik ben al allerlei dingetjes aan het verzamelen die ik kan doen (oh de ideeën zijn in overschot!) en toen vond ik dit:


Een Finse Decahedron Himmeli (vraag me niet hoe je dat uitspreekt want ik weet het niet!). Prachtig toch? Helemaal tof voor kerst, maar ik denk dat het de rest van het jaar ook prima je kamer kan opfleuren.


Ik heb een how-to gevonden waarbij er verschillende kleuren rietjes gebruikt worden, niet helemaal mijn ding... Ik weet nog niet of ik hem wit, zoals op de foto's, of juist een opvallende fluor kleur wil maken, maar aangezien ik nog nooit (NOOIT!) simpele witte rietjes heb gezien, denk ik dat het dat laatste wordt...


De how-to vind je hier, en zodra de mijne hangt komt er natuurlijk een fotootje met een verhaaltje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten