zaterdag 22 december 2012

Katjes en rommelbloemen

Met zulk treurig weer als het vandaag is, had ik ernstig behoefte aan wat bloemen. Dus die kocht ik. Katjes voor wat lentegevoel in huis en deze gekke rommelbloemen voor het kleurige. Vreemd genoeg ruiken de rommelbloemen naar kerstboom, wat nooit kwaad kan in de dagen voor kerst (en de geur is gewoon super lekker!).






Ik ben van kinds af aan al gek op katjes (ook de dieren trouwens!). Ik weet nog dat ik, als ik ze tegen kwam, altijd 1 katje plukte en in m'n jaszak stopte om het te kunnen aaien tijdens het lopen...



Er blijven altijd van die kleine stukjes van de bos bloemen over waar je eigenlijk niks mee kan. Ik vind het altijd zo zonde om die stukjes weg te gooien. Vandaag zette ik ze in het stoere-meiden-shotglaasje en nu staan ze gezellig naast ons konijntje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten