dinsdag 1 januari 2013

Fijne kerst en gelukkig nieuwjaar!

Het is wat laat maar het is altijd zo druk met de feestdagen! Bij deze een overzicht van mijn super leuke, gezellige en knusse kerstdagen (zoals altijd meer dan 2) en een geslaagd oud&nieuw, waar ik nog van zit bij te komen. Een soort van verkapte Count your blessings post trouwens.

Het huis was gedecoreerd wat altijd gezelliger is (kaarsjes kaarsjes en meer kaarsjes!), we aten ons helemaal gek met, onder anderen, een kerststolletje op werk, een heerlijk uitgebreid kerstontbijt en kerstkaasfondue. Dat laatste is niet echt traditioneel maar dat maakte het niet minder lekker. En we gingen natuurlijk op bezoek, ontvingen cadeautjes zoals die toffe oude telefoon, decoreerde de kat van mijn moeder en ik bakte een heerlijke taart die meeging op familie bezoek.

Dit jaar vierde we oud en nieuw met vrienden in Eindhoven. Ik ben als de dood voor vuurwerk maar deze foto is het bewijs dat ik, ondersteund door 't vriendje, best wel iets af durf te steken. Toffe foto, niet waar?

Hopelijk heb jij ook fijne feestdagen gehad, en laten we hopen op een geweldig 2013!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten