woensdag 2 januari 2013

2012 in Instagrams

2012 was voor mij het jaar dat ik begon met Instagram. Niet helemaal vanaf januari maar toch wel het grootste deel van het jaar. En daar heb ik nu een mooi overzicht van het jaar aan over gehouden. Erg gaaf om alles zo bij elkaar te zien, een trip down memory lane! En dat is goed, want ik heb een geheugen als een zeef...

 We deden vreemde dingen dit jaar, en bezochten gekke plekken. Ik vergat dat ik hoogtevrees heb en kwam daar bovenin het reuzenrad op de Bredase kermis weer achter. Ik kookte en at heel wat af en kocht de aller beste laarzen ooit
 (Negeer de dubbele foto, oepsie!) Ik kreeg een nieuwe collega en vriendin, Anouk van Kleur de dag, mijn haar werd drastisch geknipt en we gingen op vakantie naar Mexico, de beste vakantie die ik heb gehad
 Ik las alsof mijn leven er vanaf hing, onder anderen Een Keukenmeidenroman (aanrader trouwens), ik fotografeerde opvallend veel camera's, we liepen heel wat kringlopen af en we verhuisden natuurlijk! En ook deed ik mee aan de Fat Mum Slim Photo Challenge, erg leuk.
De laatste maand van het jaar draaide om gezellige dingen samen doen, maar draait het jaar daar niet altijd om? We deden spelletjes met de familie en met z'n 2en, we kregen een overwinter huisdiertje, we bezochten een voetbalwedstrijd en decoreerden het huis. 
En toen, op de laatste dag van 2012, vond ik deze dollar uit Mexico samen met wat Mexicaans muntgeld. Geld vinden uit het land waar je het zo naar je zin hebt gehad, dat moet haast wel geluk brengen voor het komende jaar, wat denk jij?

1 opmerking:

  1. Leuk om zo'n overzicht te maken/zien he! Ik las daarstraks mijn hele blog nog eens door, toch wel erg leuk om terug te lezen. Misschien toch weer eens wat vaker bloggen. En wat grappig, mijn briefje :D Ik spreek je snel weer!

    BeantwoordenVerwijderen