zondag 6 januari 2013

Bye bye boompje

Een van de aller treurigste momenten van deze tijd van het jaar; de kerstboom afbreken en weg doen. Ik vind het zo zielig. Voor de boom bedoel ik dan he. De afgelopen week (vanaf dinsdag) kom ik elke dag meer op straat geschopte kerstbomen tegen, ontdaan van al hun glitters en nu naakt en koud op de stoep. Het liefst zou ik ze allemaal naar huis slepen en weer decoreren maar dat kan niet.

In plaats daarvan, brak ik vandaag onze kerstboom af. Verschrikkelijk!
Deze tip keek ik af van Pinterest; rol je slingers en lampensnoer om een wcrolletje en ze zitten volgend jaar eens een keer niet in de knoop.

's Werelds kleinste kerststalletje werd weer opgeborgen...

En toen was de arme stakker naakt

Hij ligt in ieder geval niet in z'n eentje aan straat

Alles wat er nu nog over is van de kerst, is een met naaldjes bezaaide vloer. Maar dat is zo opgelost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten