vrijdag 11 januari 2013

Toffe design wallpapers

Misschien een beetje nerderig, maar hee, ik zit ruim 40 uur in de week achter een pc. Ik zat al sinds midden december tegen een (ontzettend leuke) kerst wallpaper aan te kijken dus ik was al een tijdje op zoek naar een toffe nieuwe wallpaper voor op m'n computer.

Dit was mijn huidige, lief toch? Maar een beetje te kerstig

Ik had niet echt iets in m'n hoofd maar ik wist wel dat het een bepaalde sfeer moest uitstralen. Verrassend moeilijk zoeken op een "bepaalde sfeer"!

Maar ik heb iets gevonden! Op de site Designlovefest staan naast andere design dingetjes (die ook gaaf zijn) erg toffe wallpapers. Hier kan ik er zeker wel een vinden. En er worden regelmatig nieuwe gepost, dus zo blijf ik up to date!

Mijn favorieten? Deze hier!





Lekker licht, luchtig en kleurig, perfect voor de naderende lente. Ga snel hierheen en bekijk alle andere leuke wallpapers. Welke is jouw favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten