dinsdag 29 januari 2013

Van oud naar nieuw

Voordat ik hier in het Nederlands schreef, had ik een Engelstalig blog; The Gawkry. Vol enthousiasme begon ik daar grofweg een jaar geleden te bloggen, in het Engels dus. Het verraste me hoe moeilijk dat eigenlijk is. Je hebt immers een verhaal in het Nederlands in je hoofd, en weet daarvan alle kleine dingen maar eens in het Engels te vertalen. Ik heb het ongeveer een half jaar volgehouden, in een absurd tempo trouwens, in het begin elke dag een bericht (later werd dat minder, totdat het helemaal stopte).

Ik ben van plan dit domein op te zeggen, maar ik dacht; wat doe ik met de berichten die er al opstaan? Sommige zijn echt wel leuk, of vaak bezocht, of interessant (of alle 3!) en dan zou het maar zonde zijn om die weg te gooien.

Ik heb dus besloten een aantal van de berichten op The Gawkry over te zetten. In het Nederlands. Hier op Amor en Manie. Maar wel onder hun oorspronkelijke verschijningsdatum, dus ze staan helemaal achteraan al mijn originele A&M berichten.

Je kan ze het makkelijkst zo vinden:











Geen opmerkingen:

Een reactie posten